Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

ΕΚΔΟΣΗ & ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΝΕΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Το νέο βιβλίο νουβέλα - της Λένιας Ευθ. Τσιάνου (Ελένη Σαρακατσιάνου) με τίτλο "Στο μύθο της κατέθεσε το ξίφος του"


Κυκλοφορεί, διαβάζεται και συγκινεί τους αναγνώστες του. Το βιβλίο έχει 100 σελίδες όπου ο αναγνώστης θα εντυπωσιαστεί από το ποικίλο περιεχόμενό του. «Είναι θα ‘λεγα, μια μίνι εγκυκλοπαίδεια γνώσεων σε πολλά θέματα που ενδιαφέρουν τη σύγχρονη κοινωνία μας – άντρα και γυναίκα» τονίζει η ίδια η συγγραφέας.
 Αποτελείται από 13 κεφάλαια, ενώ η κεντρική ιδέα του βιβλίου είναι η ηθική υπόσταση του ανθρώπου, μια αρετή μεγάλης αξίας, που για να εδραιωθεί και να αναπτυχθεί μέσα μας χρειάζεται την στήριξη αρχικά της οικογένειας, με την σωστή ανατροφή του παιδιού, ύστερα την ευθύνη αναλαμβάνει το σχολείο με την κατάλληλη διαπαιδαγώγηση και τέλος η εκκλησία, παίζει το σημαντικό ρόλο με τα χριστιανικά της διδάγματα, έτσι ώστε το άτομο ενήλικας να μην είναι μόνο μια ολοκληρωμένη ισορροπημένη προσωπικότητα μα ένα είδωλο.
Πριν 50 χρόνια σε συνέντευξή του ο Charles Mingus – νέγρος Μουσικός της Jazz – στην ερώτηση δημοσιογράφου:
- Ποιο είναι το είδωλο που θα ήθελες να βλέπει ο κόσμος; απάντησε;
- Τι διάολο με νοιάζει εμένα τι βλέπει ο κόσμος; Εγώ πασχίζω να βρω πως θα ‘πρεπε να αισθάνομαι ο ίδιος για τον εαυτό μου.
Έτσι κι αλλιώς δεν μπορώ να αλλάξω τα πράγματα, όλοι είναι εναντίον μου, δεν θέλουν να με δουν να προκόβω».
- Αν σήμερα, το έτος 2010 κάποιος δημοσιογράφος μου έκανε την ίδια ερώτηση, συμπληρώνει η συγγραφέας Λένια Ευθ. Τσιάνου, θα απαντούσα:
- Ε, λοιπόν, το είδωλό μου είναι οι γιατροί της Β΄ Παθολογικής Κλινικής στο Γ. Ν. Τρικάλων και ειδικά ο κύριος Ζήσης. Μου έδωσε πίσω τη ζωή μου, εκεί που άλλοι προσπάθησαν να μου την αφαιρέσουν αυθαίρετα.
Μου άλλαξε το αίμα μου. Άλλαξα το όνομά μου.
Δεν είμαι πια η Ελένη Σαρακατσιάνου, αλλά η Λένια Ευθ. Τσιάνου, με όρεξη για ζωή και μεγάλες προσδοκίες και όνειρα για το νέο μου βιβλίο.
Επιθυμία μου να μεταφερθεί στην τηλεόραση σαν serial με 13 επεισόδια όσα και τα κεφάλαιά του. Προσεύχομαι στο Θεό καθημερινά να εισακούσει την προσευχή μου. Ας είναι η προσευχή και των βιβλιόφιλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου